Универзитет уметности добио награду “Corporate Superbrands Србије за 2015-2016. годину”

24. јуна 2016

Универзитет уметности у Београду добио је 13. јуна 2016. признање Corporate Superbrands Србије за 2015-2016. годину у категорији образовања.

Светски програм Superbrands је намењен промовисању најбољних српских и интернационалних брендова – компанија и институција на територији Србије.

Критеријуми за добијање статуса Superbrand засновани су на три главне особине бренда: препознатљивост и углед, дугогодишња доследност и поузданост, корпоративна одговорност, односно одговорно пословање. Стога Superbrands има за циљ да препозна и награди неуморне напоре и сталне успехе оних који доприносе стварању, снабдевању и промоцији врхунских брендираних производа и услуга на домаћем и међународном тржишту.

У овогодишњој селекцији учествовало је око 1600 компанија разврстаних у 34 категорије према области пословања. Гласање је вршио Стручни савет (у првом кругу), а потом Стручни савет и јавно мњење на територији Србије (у другом кругу).

http://www.superbrands.rs/sr/superbrendovi-srbije/corporate-superbrands-srbija-2015-6.html

Superbrands